Website B2B

Business 2 Business Website

Eigen sportschool beginnen

Dus je droomt ervan om in je eentje je eigen sportschool te beginnen? Veel personal trainers en coaches hebben een droom om hun eigen sportschool te openen, of misschien heb je je onderzoek gedaan en weet je waarom het openen van een sportschool de slimste zakelijke mogelijkheid is. Wat uw redenen ook zijn, hier is wat je moet overwegen.

Doe je onderzoek

Er is enorm veel planning nodig om te zien of het mogelijk is om je eigen sportschool te beginnen. Als je eenmaal een visie en een missie heeft gedefinieerd, moet je uw onderzoek starten om alle cijfers bij elkaar te krijgen en ze vervolgens in een businessplan vastleggen. Dit is ground zero, nu is het tijd om met andere sportschoolbezitters in het hele land te praten, minstens vijf keer per week te bellen, het zou je verbazen dat de meeste sportschoolbezitters erg openstaan ​​voor het helpen van anderen.

Maak een budget

Uw onderzoeks- en planningsfase moet een volledig budget bevatten. Twee belangrijke variabelen om te overwegen zijn; de hoeveelheid kapitaal die nodig is om de onderneming op gang te brengen, en de hoeveelheid geld die nodig is om de bedrijfskosten een jaar te ondersteunen.

Deze staan ​​bekend als uw opstart- en lopende kosten en ze zullen je helpen erachter te komen hoeveel kapitaal je nodig heeft om uw eigen sportschool te beginnen. Opstartkosten zijn het bedrag dat je nodig heeft om de sportschool op te zetten. Lopende kosten zijn terugkerende kosten die je maakt zodra je de deuren van uw sportschool opent.

Plaats

De belangrijkste beslissing die je moet nemen over uw sportschool is; de locatie en er zijn veel factoren waarmee je rekening moet houden bij het maken van deze. Wordt uw sportschool formeel en elegant? Of relaxte en casual? Uw locatie moet in overeenstemming zijn met de specifieke stijl en het imago van uw sportschool.

De locatie van de sportschool moet in wezen gebaseerd zijn op de bevolkingsgroep die je wilt targeten. Mensen houden er niet van ver uit de weg te moeten gaan om aan hun fitnessbehoeften te voldoen. Houd huis-aan-huisonderzoeken of bel om niet alleen de leeftijd en het geslacht te bepalen van de personen in het gebied dat je wilt bereiken, maar ook het fysieke activiteitsniveau van deze bewoners. Voor een sportschool is dit van cruciaal belang; voor andere soorten bedrijven is het misschien niet zo belangrijk.