Website B2B

Business 2 Business Website

Hoe stel jij je vraag aan een webwinkel

bellen naar Zalando

Wie houdt er nu niet van winkelen
Wanneer je een aantal willekeurige vrouwen vraagt naar hun hobby’s komen ze doorgaans met hetzelfde antwoord; winkelen. Het afstruinen van meerdere winkels wordt door veel mensen als uiterst ontspannend ervaren. Het zoeken naar jouw favoriete kledingmerk en dat vervolgens voor een leuke prijs inslaan is de ultieme geluksfactor voor menig vrouw. Toch is de winkelstraat die je tegenwoordig ziet behoorlijk anders ingericht dan een aantal jaren geleden. Toen waren er nog meerdere kledingwinkels in een winkelstraat te vinden. Je kon er jouw favoriete kledingmerken kopen en er was altijd winkelpersoneel beschikbaar om jou te woord te staan. Bij sommige winkels kwam je zo vaak dat het personeel jouw gezicht al herkende in de deuropening. Winkelen was een heel gezellig en sociaal gebeuren. Tegenwoordig winkelen we liever op afstand, in een webwinkel. De postbode is een bekend gezicht aan het worden, want die bezorgt wekelijks meerdere pakketjes aan jouw deur.

Het gemis van de winkelmedewerkster
Winkelen bij een webwinkel is interessant omdat het jou behoorlijk wat tijd scheelt. Wanneer je een druk gezin hebt met kinderen en een baan buitenshuis heb je nauwelijks tijd over om te winkelen. Een webwinkel is dan een goede compensatie. Het kopen van kleding doe je het liefste bij één algemene kledingwinkel waar ze alle merken voor jou en je kinderen verkopen. Zalando is zo’n winkel die voor veel mensen voelt als een winkelstraat met al hun favoriete merken en producten. Heb je een vraag over die producten, dan zal je op zoek moeten gaan naar de contactgegevens van Zalando. Een winkelmedewerkster is er namelijk niet bij een webwinkel. Je zal genoegen moeten nemen met een medewerker van de klantenservice. De klantenservice medewerker heeft echter net zoals winkelpersoneel genoeg verstand van zaken om jou de goede keuze te laten maken. Daar waar je in een fysieke winkel bij twijfel meerdere broeken of shirts uit het rek haalde om de juiste maat te passen zal je bij Zalando jouw eigen maten moeten opnemen met de centimeter. Internationale kledingmerken hebben vaak hun eigen maatvoering. De omrekentabellen vind je ook terug in de klantenservice van Zalando.

bellen naar Zalando

Een vraag per mail of telefonisch

Hoe jij uiteindelijk contact opneemt met Zalando is aan jou. Je kan mailen om een vraag te stellen, maar bellen naar Zalando is uiteraard sneller. Je hoeft je geen zorgen te maken dat je helemaal naar het Zwitserse moederbedrijf belt met jouw vragen. In het Nederlandse hoofdkantoor zitten medewerkers klaar in het callcenter om jou te woord te staan om je vragen te beantwoorden. Lees jij een antwoord liever terug of wil je tussen 22:00 en 08:00 een vraag stellen, dan doe je dit per mail. De openingstijden van Zalando zijn dus 24/7. Dat vinden wij een behoorlijk groot voordeel vergeleken met een winkel in de winkelstraat die het doorgaans met kortere openingsuren moet stellen.