Website B2B

Business 2 Business Website

Maakt u zich zorgen over uw nps score?

Ik heb een bedrijf die erg goed loopt alleen ik wil gaag een nps score zodat ik weet wat ik nog moet verbeteren en wat er nu goed loopt zodat ik weet wat de klanten er van vinden. Er is altijd ruimte voor verbeteringen ook al loopt het bedrijf erg goed er zijn dan altijd punten die nog verbeterend kunnen worden waardoor de klanten zich fijner voelen of zullen aanraden bij andere mensen. Ik ging daarom online opzoek naar een website waar ik een nps score kan krijgen door mensen verschillende surveys te sturen. Ik kwam op de website hellocustomer.com terecht en die hebben al veel bedrijven gebruik gemaakt van de surveys en hierdoor een nps score gekregen die hun verder heeft geholpen. U kunt op de website verschillende klanten verhalen lezen over wat een nps score heeft gedaan met hun bedrijf en hoe tevreden ze zijn hierna. Wanneer er meer wordt gedacht aan de klanten en hoe ze uw bedrijf ervaren dan kan de omzet groeien van 4% tot 8%. U kunnen gratis demo aanvragen en zo ervaren hoe het platform werkt, tijdens de demo wordt er besproken uw uitdagingen en hoe deze opgelost kan worden, tonen ze hoe u klanten feedback aan verzamelen, laten ze zien van de feedback analyse en deze kunnen ze ook demonstreren met uw eigen feedback data, ze tonen u mogelijkheden in reporting inclusief de Key Driver Analyse die u door inzichten helpt om projecten te prioriteren en als laatste tonen ze hoe het platform kan gebruiken met bestaande platformen en klanten data. Wanneer u interesse hebt in een nps score dan kunt u uw gegevens invullen van uw bedrijf en het op deze manier aanvragen. Een nps score is een gemakkelijke manier om de prestaties te verbeteren als het gaat om klanten service, klantenservice is erg belangrijk omdat dit voorop staat wanneer klanten contact opzoeken over vragen hebben. Als bedrijf is het belangrijk om te achterhalen wat er verbeterd kan worden als het gaat om klanten service. U kunt door feedback erachter komen waarom een product minder verkoopt of waarom problemen oplossen bij de klantenservice wat minder goed gaat en dit gaat gemakkelijk door een nps scor.

nps score voor een betere klantenservice

het heeft mijn bedrijf goed gedaan, mijn klanten krijgen nu een betere service en weten waar ze aan toe zijn. het gaat om de klant en die wil ik tevreden houden zodat ze naar mijn bedrijf terug komen. ik ben daar heel blij mee dat dat goed is gelukt met deze manier van aanpakken.

Wilt u ook uw bedrijf blijven verbeteren?

op deze site krijgt u die kans, kijk maar eens want:

  • u kunt uw klanten beter tevreden houden
  • u kunt deze score makkelijk aanvragen
  • u krijgt goede feedback om zaken te verbeteren

het is bijzonder wat er allemaal mogelijk is op dit gebied zodat uw bedrijf beter gaat lopen. ik ben persoonlijk er erg mee geholpen en ik heb geen spijt dat ik met in zee ben gegaan gelukkig.