Website B2B

Business 2 Business Website

Samenwerken met een payroll-organisatie

Payroll

Ondernemers schakelen steeds vaker een payroll-organisatie in om mee samen te werken. Wat houdt dit in? Kort gezegd houdt dit in dat opdrachtgevers het werkgeverschap uit handen geven en de werknemers in dienst komen van de payroll-organisatie. Wij vertellen u er graag meer over.

Wat zijn de voordelen?

Samenwerken met een payroll-organisatie heeft verschillende voordelen voor uw bedrijf. Zo heeft u geen werkgeversrisico’s meer. U hoeft een personeelslid dat ziek is niet door te betalen, de payroll-organisatie doet dit voor u. Daarnaast neemt een payroll-organisatie alle personeelsadministratie van uw bedrijf op. Door samen te werken met een payroll-organisatie heeft u dus meer vrijheid en bent u een stuk flexiber!

Payroll

Flexibele contracten

Wanneer u niet samen werkt met een payroll-organisatie heeft u niet erg veel flexibiliteit. U mag als werkgever maximaal maar drie contracten in twee jaar aan een medewerker aanbieden. Na drie contracten moet u de werknemer vast aannemen. Dit veranderd op het moment dat u samenwerkt met een payroll-organisatie. Hierdoor kunt u namelijk tot 5,5 jaar flexibele contracten aan de medewerker aanbieden.

Wat zijn de kosten?

Per onderneming verschillen de kosten die in rekening worden gebracht. Om inzicht te krijgen in welke kosten u mogelijk gaat maken, raden wij u aan om een offerte op te vragen bij Payroll Select. Via hun website kunt u gemakkelijk en snel een offerte aanvragen. Vul uw gegevens in en ontvang op korte termijn een overzicht van de kosten.

Meer informatie over payroll

De specialist op het gebied van payrolling is Payrol Select. Dit bedrijf helpt veel ondernemingen met het juridische werkgeverschap. Wilt u meer informatie over het samenwerken met Payroll Select? Dan kunt u vrijblijvend contact opnemen met het bedrijf via de telefoon of e-mail.