Website B2B

Business 2 Business Website

Mogelijkheden voor de zakelijke wereld op een rij

Werken, bellen, spelletjes spelen, kleding bestellen, het gebeurt tegenwoordig allemaal online. Waar ze vroeger nog niet eens wisten wat een mobiel of laptop was is dit nu bijna niet meer weg te denken uit de huidige samenleving. Het maakt een belangrijk deel uit van ons leven en we kunnen haast niet meer zonder. Maar toch veranderen deze middelen ons leven enorm. En helaas niet altijd in positieve zin. Door het vele gebruik van onze laptops of mobielen vergeten we soms om andere dingen te doen. Denk bijvoorbeeld aan ouderwets een boek lezen of even een wandeling maken buiten. We zitten zo vast geklamd aan onze apparatuur dat we soms vergeten wat ook belangrijk is in het leven!

Het mobiel gebruik

Mobiele telefoons zijn in minder dan tien jaar breed verspreid en hebben een gigantische impact op ons sociale leven. Allereerst wat feiten over het gebruik van mobiel. 14% van de mensen heeft twee of meer mobiele telefoons die ze regelmatig gebruiken, gebruikers van een mobiele telefoon bellen gemiddeld 2,8 keer per dag, gebruikers sturen gemiddeld 3,6 sms-berichten per dag, 2% van de mobiele gebruikers kan geen dag zonder hun telefoon, 9% van de jongeren (18 – 24 jaar) zegt dat ze verslaafd zijn aan hun telefoon, dat ze geen controle meer hebben over hoe ze het apparaat gebruiken, voor diezelfde jongeren is de mobiele telefoon belangrijker geworden dan de televisie en de meeste mensen tussen de 18 en 40 jaar vinden dat de mobiele telefoon hun leven verbeterd heeft, boven de 40 zijn mensen daarover verdeeld. Maar mobiele telefoons hebben ook een flinke impact op het liefdesleven van jonge volwassenen; meer dan de helft van de gebruikers tussen 18 en 24 jaar heeft per sms een bericht met een uitnodiging voor een date verstuurd of gekregen. En dit kan soms leiden tot mooie relaties. 

De invloed op ons leven

Het mobiele gebruik kent zijn voor- en nadelen. Maar voor veel bedrijven is het een hele uitkomst. Op deze manier kunnen ze goed in contact komen met klanten of leveranciers. Door gebruik te maken van telefoon antwoord service zorg je ervoor dat je je klanten kan helpen ook buiten je openingstijden om! Dit is pas echte service natuurlijk. telefoonservice zzp is makkelijk in gebruik en zorgt ervoor dat jouw klanten altijd tevreden zullen zijn. Ook is het voor velen bedrijven handig om een chatservice te beginnen. Zo kunnen je klanten makkelijk vragen stellen en krijgen ze ook nog is snel antwoord!